Jezik / Language


Tomo Križnar Foundation
Turistična 4
4202 Naklo

We beliewe we can help
indigenious people facing genocide in Sudan with drones. We are filming
with flying cameras in the field for the last two years - now
we need your help to pay postproduction (film directing and editing). Please react. Please donate for the film "Drones over Nuba."

IBAN: SI56 0510 0801 3175 987
SWIFT / BIC: ABANSI2X

Drone with flying camera

 

 

Humanitarian Foundation H.O.P.E.
Letališka cesta 29
1000 Ljubljana

Donations for cameras and internet
IBAN: SI56 6100 0000 1966 537
SWIFT / BIC: HDELSI22
Purpose: Internet and cameras

Donations for drilling machine
IBAN: SI56 6100 0000 1846 742
SWIFT / BIC: HDELSI22
Purpose: Drilling machine

 

Sponsors:


 

Ocene filma Oči in ušesa Boga

Spoštovani!

Pred kakšnim tednom sem v Vašem časopisu prebrala zelo nenaklonjeno kritiko filma Toma Križnarja in Maje Weiss Oči in ušesa boga , danes pa sem si šla, kljub nizkim pričakovanjem, film ogledat v Kinodvor.

Bila sem osupla.

Film ima izjemen, miren in odločen, do konca napet montažni ritem. Popolnoma gladko povezuje zelo raznorodne posnetke, uporablja citate gibljivih in statičnih slik na inovativen način in bistro reflektira lastni fillmski jezik. Iz njega sije zrela avtorska prisotnost ustvarjalcev, ki ne pristajata na kompromise pri razkrivanju resnice, hkrati pa se spretno izogneta senzacionalizmu šokantnih podob in do konca ohranita človeško dostojanstvo svojih protagonistov. To je film, ki ne zlorablja tuje bolečine in trpljenja za dosego lastnih ciljev, hkrati pa si upa pokazati lastno ranljivost. Pa pustimo ob strani nesporno umetniško vrednost filma kot takega.

Gre namreč - in predvsem! - tudi za izjemen, v svetovnem merilu pomemben dokument. Kako je torej mogoče, da ste v Vašem časopisu, ki vendar že leta podpira Križnarjev boj in prizadevanja, dopustili objavo te škodljive, neprofesionalne "kritike"?

Sprašujem se kot gledalec, ki skoraj ne bi šel v kino, misleč, da je film slab. Kot filmar, ki v dokumentarcu po petih minutah spozna kvalitete izjemnega filmskega dela. Kot bralec Vašega časopisa, ki s takim spodrsljajem v trenutku zgubi kredibilnost.

Je šlo za uredniško napako? Za lapsus, kakršni se včasih pripetijo? Je mogoče ob tem nastalo škodo (bralcem, gledalcem, ustvarjalcem) kako popraviti?

S spoštovanjem,

Hanna Slak režiserka, scenaristka in esejistka

 

       

Icons by wpzoom.com
Copyright © 2011. All Rights Reserved.